sobota, 16 stycznia 2016

O sobie słów parę:)

,,O sobie limeryku pisać nie chcę
i nie zamierzam tego robić...jeszcze.
Wszystko, co tutaj napisałam,
nie było na poważnie...tylko żartowałam!
Przyszłości wszak nikomu ja nie wieszczę!"

Powyższy limeryk powstał w 2011 i wieńczył serię limeryków, powstałych na zakończenie kolonii zuchowej, w czasie której byłam członkinią kadry. Wprawdzie - jak piszę wyżej - nie mam zamiaru tworzyć na swój temat wierszy, niemniej jednak uznałam, że - otwierając tego bloga - warto byłoby się przedstawić :)

Moją wielką pasją jest historia. Od 2005 roku nieprzerwanie zajmuję się historią Szarych Szeregów, szczególnie zaś - ich działalnością w okresie Powstania Warszawskiego. Studiuję w Instytucie Historycznym Uniwersytetu Warszawskiego i niedawno skończyłam pisać pracę magisterską. Studia licencjackie odbyłam w Instytucie Historycznym Uniwersytetu Wrocławskiego (jestem wprawdzie rodowitą warszawianką, ale od lat zakochaną w pięknym mieście Wrocławiu).

Pisać lubiłam zawsze. Teraz (z braku czasu) nie piszę już opowiadań i wierszy, za to oddaję się pisaniu artykułów historycznych i recenzji książek.

Czytać po prostu kocham i czytam wszystko, co nawinie mi się pod rękę. Ukochana książka?:) ,,Ojciec Chrzestny". Zdecydowanie!

Muzyka, której słucham...głównie polska i niekoniecznie nowa. Czerwone Gitary, Anna Jantar... to są właśnie moje klimaty.

Tyle o mnie. Zapraszam do lektury bloga. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.