niedziela, 17 kwietnia 2016

,,Jeszcze nigdy tak nie było...

żeby jakoś nie było" - jak mawia moja Mama. Nie ukrywam, że jestem bardzo ciekawa, co przyniesie mi najbliższy tydzień, a moją ciekawość potęguje fakt, że przyjedzie do mnie Tata i zobaczymy, jak mu się spodoba Kopenhaga (bo że mu się spodoba, to - myślę - nie ulega wątpliwości, ja to miasto zdążyłam... pokochać). Mam nadzieję, że kolejne siedem dni będzie trochę mniej zwariowanych niż te ostatnie - że znajdę chwilę, którą spożytkuję na napisanie nowego posta na blogu. Zaczęłam również przenosić bloga w inne miejsce - z tym tylko, że - z braku czasu - robię to z doskoku i ślamazarzy się to niemiłosiernie.


(Zdjęcie sprzed prawie trzech miesięcy, kiedy o dziewiętnastej było ciemno, a ja stawiałam swoje pierwsze ,,kopenhaskie'' kroki)

Tak - z każdym dniem piękna Kopenhaga podoba mi się coraz bardziej. Jeszcze wiele miejsc pozostaje do odkrycia, ale przecież wiem, że stopniowo je odkryję. Mam także świadomość, że niedługo egzaminy i powoli muszę zacząć się do nich przygotowywać. Cóż... istnieje w słowniku każdego studenta magiczne słowo sesja.

Co ma być - będzie. ,,Jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.