niedziela, 3 kwietnia 2016

Osterbro - małych uliczek czar :)

Osterbro - na północ od centrum miasta. Jej powierzchnia wynosi 11 84 km2(dane podaję za Wikipedią). Więc odbyłam dziś dziesięciokilometrowy spacer, by właśnie Osterbro odwiedzić. Najpierw jednak zajrzałam do Studenterhuset, gdzie odbywał się 'pchli targ' :) A żeby dojść do Studenterhuset - musiałam tuptać przez Andersens Boulevard i Radhuspladsen :)


(W Warszawie hotel Marriott jest w centrum miasta. W Kopenhadze również :) )


(,,Dzień z historią"? :) )


(Zimna woda zdrowia doda!)








(Pozdrowienia z pchlego targu!)


(Mrożone jogurty - tak bardzo mniam! :) )


(Serial taki ciekawy :p )



Po wyjściu ze Studenterhuset ja - artystka - oczywiście stwierdziłam, że skoro drogę do stacji Norreport znam na pamięć, to dalej może być już tylko łatwiej. Po czym - również oczywiście - pomyliłam drogi. Tym sposobem przeleciałam pół Norrebro, żeby summa summarum stwierdzić, że jednak, cholera, coś tu nie teges... Na Osterbro dotarłam... po błądzeniu, kluczeniu i czort wie, czym jeszcze. Poniżej - parę zdjęć i filmów z tej wyprawy.












Poniżej - już samo Osterbro:






 (Kopenhaska... siłownia na świeżym powietrzu :) )







(Osterbrogade)













Małych uliczek czar...







I droga powrotna...




(Statens Museum for Kunst)



(Muzeum geologiczne - kiedyś muszę je odwiedzić)




(Ogród botaniczny)


(Rosenborg - jeden z pałaców królewskich w Kopenhadze)


(Skoro to są najlepsze kanapki w mieście, to może kiedyś się skuszę...)



(Mała Wielkiej Kopenagi)



(W Polsce wielkim świętem jest Pierwsza Komunia. Tutaj - bierzmowanie)

I hiciory.


(O brownie już wiedziałam. O tym, że jest coś takiego jak blondie - dowiedziałam się dziś)


(Perfekcyjny brak perfekcji)


(....)



(Pij mleko... będziesz wielki :p )

Był wyżej Marriott kopenhaski, to teraz trochę... warszawskiego:


Ps. I jak miło było usłyszeć język polski na Stroget :p nawet, jeśli w takich słowach:

- O k***a, gdzie my jesteśmy?!
-A to nie tutaj?!

:p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.