poniedziałek, 28 marca 2016

Pisanie - moja pasja

Pisać lubiłam od zawsze. Opowiadania, wiersze. Był czas, że uwielbiałam tworzyć limeryki.

,,Na komendę policji w Suwałkach
przywieziono raz trupa w kawałkach.
Gdy policjant popatrzył na ciało,
zwrócić obiad aż mu się zachciało
i pomyślał: - No, była rozwałka!"

Czy też...

,,Jestem taka śliczna, mądra, sprytna,
że pikusiem dla mnie nowożytna!
I zdam to wszystko z palcem w de,
nic nie przestraszy jutro mnie,
bo jam kobieta jest wybitna!"

Aktualnie - z rozmaitych powodów - zaprzestałam twórczości stricte literackiej, natomiast od kilku lat poświęcam się dziennikarstwu. Od dwóch lat współpracuję z portalem internetowym, poświęconym historii. Piszę recenzje książek, opublikowałam kilka artykułów.

www.historykon.pl

  Moje wystąpienia z konferencji naukowych były publikowane w ,,Materiałach Historycznych Stowarzyszenia Szarych Szeregów". Dwa artykuły (anglojęzyczne) znalazły się na tym blogu, aktualnie piszę trzeci artykuł w języku angielskim. Współpracuję również z ... gazetą szkolną mojego liceum, z którym nadal - kilka lat po maturze - jestem bardzo związana.

,,Wiewióry"

Pisanie - sprawia mi mnóstwo radości. Mogę wyrzucić z siebie mnóstwo myśli, bo z natury jestem raczej małomówna :) Dlatego też tak często można mnie znaleźć tu, na blogu - po prostu piszę, piszę, piszę i jeszcze raz - piszę :)

Miłej lektury! Albo - miłych lektur :) Miłego wieczoru! Muffin - na tego wieczoru osłodę:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.