sobota, 12 marca 2016

Spacerem w stronę Norrebro




Norrebro jest dzielnicą położoną na północny zachód od ścisłego centrum Kopenhagi. Dawną dzielnicą robotniczą miasta. Aktualnie - w znacznej mierze zamieszkaną przez emigrantów. W 2007 roku była miejscem największych w historii Danii (a przynajmniej tej najnowszej) starć ulicznych (więcej: https://en.wikipedia.org/wiki/Ungdomshuset ).

Dziś - zachęcona piękną pogodą - poszłam w kierunku Norrebro właśnie. I choć nie byłam w samym centrum dzielnicy - i tak zaliczyłam dwugodzinną przechadzkę. 






























Pozostaje mi mieć nadzieję, że jutro będzie równie piękna - a kto wie, czy nie piękniejsza? - pogoda, a ja pójdę na jeszcze dłuższy i jeszcze milszy spacer...

,,Iść - ciągle być 
w tej podróży,
którą ludzie prozaicznie
życiem zwą..."




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.